SAHÂBÎ SEVGİSİ SAMİMİYET ÖLÇÜSÜDÜR
Allah Azze ve Celle'yi sevdiğini söyleyen samimî ise, Resûl-i Ekrem aleyhisselâm'ı da sever... Âyet-i kerîmeler bunu şart koşar...
Resûlullah'ı seven de, bu sevgisinde samimî ise, O'nun sahâbe-i kirâmını sevecekdir... Hadîs-i şerîfler de bunu şart koşmuşdur, netice budur...
Şimdi akıl yürütmemizi tersden ve geriye doğru işletelim :
Eshâb-ı Kiram sevgisi olmayanın Resûl-i Ekreme sevgisi yoktur. «Var!» diyorsa sahtedir...
Resûlullah sevgisi olmayanın da, Allah sevgisi yok... «Var!» diyorsa bu da sahte...
Eshâb-ı Kirâm'a sevgi, hürmet ve bağlılık borcundayız... Bundan istisna edilebilecek hiç bir sahâbî yok... İşte Sahâbe-i kirâm'ın tamamına âid bu borcumuz, «samîmi «müslüman» oluşun mîzânıdır...
Hazret-i Muaviye Radiyallahü Anh'ı hedef alan her mahlûk zavallısı, samîmî müslüman olduğunu isbât borcu altında gezen bir müflis oluyor?..
Cenâb-ı Allah, Kitabında, istisna göstermeden, Eshâb-ı kirâmın tamamından «razı» olduğunu beyandadır. Resûl-i Ekremin hadîs-i şerîflerinde de istisnaya delâlet yok... Hal böyle iken, bu ne tür iffetsizlikdir ki, Allahü teâlâ ve Resûl-i Kibriya'sını tekzîbe kadar varır ve Sahâbe-i Kiram için de dil uzatacak istisnalar meydana getirir?..
Şeriat düşmanlığını Eshâb-ı kiramdan bazılarının şahsında yürütenlere dikkat!
Ahmed SELİM
Resûlullah'ı seven de, bu sevgisinde samimî ise, O'nun sahâbe-i kirâmını sevecekdir... Hadîs-i şerîfler de bunu şart koşmuşdur, netice budur...
Şimdi akıl yürütmemizi tersden ve geriye doğru işletelim :
Eshâb-ı Kiram sevgisi olmayanın Resûl-i Ekreme sevgisi yoktur. «Var!» diyorsa sahtedir...
Resûlullah sevgisi olmayanın da, Allah sevgisi yok... «Var!» diyorsa bu da sahte...
Eshâb-ı Kirâm'a sevgi, hürmet ve bağlılık borcundayız... Bundan istisna edilebilecek hiç bir sahâbî yok... İşte Sahâbe-i kirâm'ın tamamına âid bu borcumuz, «samîmi «müslüman» oluşun mîzânıdır...
Hazret-i Muaviye Radiyallahü Anh'ı hedef alan her mahlûk zavallısı, samîmî müslüman olduğunu isbât borcu altında gezen bir müflis oluyor?..
Cenâb-ı Allah, Kitabında, istisna göstermeden, Eshâb-ı kirâmın tamamından «razı» olduğunu beyandadır. Resûl-i Ekremin hadîs-i şerîflerinde de istisnaya delâlet yok... Hal böyle iken, bu ne tür iffetsizlikdir ki, Allahü teâlâ ve Resûl-i Kibriya'sını tekzîbe kadar varır ve Sahâbe-i Kiram için de dil uzatacak istisnalar meydana getirir?..
Şeriat düşmanlığını Eshâb-ı kiramdan bazılarının şahsında yürütenlere dikkat!
Ahmed SELİM
SAHÂBÎ SEVGİSİ SAMİMİYET ÖLÇÜSÜDÜR yorumları
misafir
30.08.2011ahmed selim.diyaloğcumu.zaman gazetesinde ne işi var.ben ahmed selimi ehl-i sünnet biliyorum.yanılıyormuyum acaba.zaman dan ayrılmalı.diyaloğ küfürünü savunan gazetede olamaz.
GALİP İSLAM
12.02.2012slm efendimizin hadisleri nezamn kimler tarafında yazılmıştır.emevilerin tesir altına girmişlermi
hadis
14.02.2012Hadisler Peygamber efendimizin hayatta iken ve sonrasında sahebelerce sürekli NAKL edilmiştir.. PEygamberimizden sonra sahabebeler bir bir vefat etmeye başladığında şehir şehir köy köy gezerek islam alimlerince kağıda dökülmüştür..
Emevilerin baskısı söz konusu olamaz.
BAŞLANGIÇTAN BUGÜNE MEZHEPSİZLER - 1
- AHMET GÜRTAŞ'A AÇIK MEKTUP
- BİRİNCİ BASKININ ÖNSÖZÜ
- DİN TAHRİPÇİLERİ
- Dinde Reformcular
- EVRİMCİ SÜLEYMAN ATEŞ
- HAMİDULLAH-BAİDULLAH
- İBN-İ TEMİYYE
- İBN-İ TEYMİYYE
- İÇ FİTNE
- İÇTİHAD
- İKİNCİ BASKININ ÖNSÖZÜ
- İLİM ÖĞRENME METODU
- İMÂM-I GAZÂLİ'NİN SİNSİ DÜŞMANI: ŞİBLİ NUMANÎ
- İSLÂMİYETİ DOĞRU ÖĞRENMENİN YOLU
- KARAMAN - YAVUZ MÜNAKAŞASI
- KARAMAN'A AÇIK MEKTUP
- MEVDÛDÎ
- MEZHEPSİZ ELBÂNİ
- MEZHEPSİZ KARDÂVÎ
- MEZHEPSİZ MEVDÛDÎ
- Mİ’RAC VE HAMİDULLAH
- MUSTAFA ÖZ'ÜN MEZHEB DÜŞMANLIĞI
- SEYYİT KUTUP MEZHEPSİZ Mİ?
- ŞERRÜDDİNLE RÖPORTAJ
- VEHHÂBÎLİK TEHLİKESİ
- ESHÂB-I KİRAM (Aleyhimürrıdvan)
- ESHÂB-I KİRÂMI SEVMEK
- SAHÂBÎ SEVGİSİ SAMİMİYET ÖLÇÜSÜDÜR
- CELAL YILDIRIM
- EMEKLİ POSTACI M. İHSAN OĞUZ