Zehirli | Konular | Kitaplar

Evliyadan yardım istemek şirk mi?

Konu ile ilgili yorumlar 2. sayfadasınız.
Konuya tekrar dönmek ya da konuyu okumak için buraya tıklayınız.

28 yorum 2. sayfa

CVP:CVP:Diyorum ki Adem' in

"Ameller niyete göredir" diye bir kaide duydunuz mu? kelime oyunları ile bu çark dönmez. Bir dini bozmak istiyorsanız oranın insanlarını kelime oyununa sokmak yeterlidir. Kendinize yeni oyun ve oynaşlar yaratmayınız!

Enerjinizi bu tür kısır kavgalara değil, Allah için birşey yapabilmeye adayınız... Sırrını bilmediğiniz şeylerin arkasına düşmeyiniz. Niyet okuyuculuğu yapmayınız!

15.06.2012 - farklı dinler

Allah için birşeyler yapmak

Hayatımda boynu bükük insanlar gördüm. Aşağılanmış, dışlanmış, derdini anlatamayan , anlatınca da kimsenin anlamadığı insanlar. Ve ne zaman bunu da gördüm dedi isem başıma başka bir örnek daha geldi. Gecenlerde bir arkadaş benim ile amel yarışı yaptı da kendisinin üzüntüsünü şöyle tarif ediyordu... Ben çabalarayak, insanları Müslümanlığa çağırdım bunu övünmek için değilde sen eğer üzülüyorsan nerde kayda değer amelin dedi ?

Bazen küçücük bir çakıl taşı yerinden oynarda tarih değişir. Bazende kayaları oynatır dağları delersiniz de hikaye olarak kalırsınız. Çocuklar yataklarında uyumadan önce dinler olurlar. Tarih kitaplarına geçersiniz. Bilim adamlarından tebrikler yağar. Holeyyyyyy der nefsiniz. Neden se kimse çakıl taşına bakmaz. Her daim büyük kayalar peşindedirler. Etrafta o kadar çakıl taşları var ki umursamaz, nefsi amelde yarışmaya girer. Ben de takvada yarışırım. Benim de derdim tasam bu. Bırakın meşhur olmayı ne olacak ki ? Takvada ileri gidin derim. Ben takvada ileri miyim ? Allah bilir, o kadar acizim ve o kadar güçsüzümki. Dağları oynatamıyorum ama sağda solda zerrecik arıyorum. Zerrecik diye düşündüğünüz şeylere dikkat etmeyiz de insanın amelini soldan kazanmasına neden olur ? Bunlar kelime oyunu değil. İşte niyet, işte amel. Hepsi bu

16.06.2012 - temimigenci

sayin farkli dinler

Ilk once sizlere bir soru soracagim:
Sizler Arapca biliyor musunuz?
Eger biliyorsaniz Dua etmenin ne demek oldugunu ogrenirsiniz.
Dua etmek bir baskasindan bir sey istemektir, Allah'a dua ettim deriz, Musrikler ise: Puta Dua ettim derler, veya:Fulanca hocaya dua ettim derler, gunumuzun sapiklari ise kendi sirklerini belli etmemek icin: Ben sadece Allah'a dua ederim derler, peki Dua nedir? Aciklayabilirmisin? Dedigimiz zaman iste bu zaman susup kalirlar.

Kardes, senin yaninda olmayan kisiye Dua etmek (yani cagirmak) sirktir, bilki cagirmak Dua etmek'tir, ikiside aynidir, arasinda bir fark varsa alimlerin sozleri ile acikla, ama sen asagida alimlerin sozlerini gormemezlikten gelerek ben kendi kafamdan konusuyorum hissi dogurmaya calisiyorsun.

Eger dogru yolda isen sende alimlerin sozleri ile Allah'tan baskasina dua etmenin caiz oldugunu isbatla.

Buna ister cagirma de, ister Dua de, istedigin sozu kullan.

Bilki Lafizlari degistirmek asla Hukmu degistirmez.

Asil sen laf oyunu oynayarak yapilan Sirk'in caiz olmadiigni anlatmaya calisiyorsun.

Soylermisin hangi sahabe Allah rasulunu s.a.v. vefat ettikten sonra cagirmis???
Sefaat Ya rasulullah konusu ise ayri bir konudur.

Bir kisi Sefaat ya Rasulullah diyerek bu talebi Dunya'da direk Allah Rasulunden s.a.v. yapmasi caiz degildir, eger caiz ise Kuran ve Sunnet ve alimlerin sozleri ile isbat etmen gerekir.
Soylermisin: hangi Sahabe Sefaat ya Rasulallah demis???

Sefaat hadislerini incelemeni isterim, su anda vaktim olmadigindan Sefaat hadislerini zikredemedigimden ozur dilerim, ama sen bakarsan Dunya'da boyle bir sekilde senin anlayisin ile Sefaat istemenin dogru olmadigini ve caiz olmadigini gorursun.

Peyganberimiz s.a.v. kim sabah ve aksam bana on kere salat okursa ben ona kiyamette sefaat ederim demistir.

Bu hadis sahihtir, iste bu hadiste bana Sefaat ya rasulallah deyin demisyor, ayrica gelin beni cagirin benden sefaat isteyin de demiyor.

Yillarca Allah'tan baskasina dua ve ibadet etmenin sirk oldugunu anlatan canim Peygamberim s.a.v. nasilda gelsin insanlara bana yalvarin ve benden sefaat isteyin diye soylesin?

Simdi sanirim gercek manada laf oyunu oynayan kisinin kendiniz oldugunuzu anlarsiniz…

Defalarca yazistik ve hala yazisiyoruz, sozleriniz alimlerin sozlerinden ne kadar uzak, gercekten sizlere aciyorum, bunu kizdirmak icin degil gercekten soyluyorum, yanlis anlamayin…


Simdi ise sana bir HEDIYE vermek istiyorum:

El-fetava El-bezaziyye adli eserde(bu eser hanefi fikih kitaplarindandir, arapca olarak Elfetava Elhindiyye ile birlikte basilmistir) kim hocalarin ruhunun yanimizda oldugunu ve isittigini soylerse KAFIR OLUR, demislerdir.

Derim ki: bu Fetva'yi bir suru Hanefi alimi kitap'larinda zikretmislerdir, mesela: imam Ibni Nuceym Elhanefi "El-bahru Er-raik" adli buyuk Fikhi eserinin 5.clt. 134.syf. nakledip ikrar etmistir, halbuki kendisi Tekfirde ihtilafli olan konularda ihtilaf oldugunu zikreder, ama bu Fetva'yi nakledince bir ihtilaf oldugunu asla zikretmemistir.

Yine imam "Seyhi Zade Elhanefi" "Mecmau El-enhur" adli eserinde ayni sekilde bu Fetva'yi naklederek ikrar etmistir, (bir baskiya gore: 2.clt. 505.syf. bak – bir diger baskiya gore ise 1.clt. 699.syf. bak).


Iste bu gorus HANEFI alimlerinin goruslerinden ibarettir…

Bak kardes, illaki bir cevap vereyim diye ugrasma, aksine gel hakki ara, Ehli sunnet alimlerinin sozlerinin disina asla cikma…

16.06.2012 - Ebu Ubeyde

Allah tan baskısına dua etmek

Allah tan baskısına dua etmek şirktir diyen kardeşimse:Doğru söylüyorsun Allah'tan baskasına dua edılmez ama araya vasıta koyarak yani Yarabbi bizi peygamber efendımızın yuzu suyu hürmetne kuranıazimuşan YüzüSUYU hürmetine affayle dıye dua etmek te bir beis yoktur bu şirk olmAZ.18 BİN ALEM KENDISI YUZUSUYU HURMETINE YARATILAN ZAAT OLAN EFENDIMIZ MUHAMMED MUSTAFA SAV. BİLE CEBRAİL AS. VASITASI İLE İLETISIM KURUYORDU ALLAHU TEALADAN BİZ KIMIZKI DIREK ALLAHTAN İSTEYELIM .

25.06.2012 - misafir

islam

Allah tan baskısına dua etmek şirktir diyen kardeşimse:Doğru söylüyorsun Allah'tan baskasına dua edılmez ama araya vasıta koyarak yani Yarabbi bizi peygamber efendımızın yuzu suyu hürmetne kuranıazimuşan YüzüSUYU hürmetine affayle dıye dua etmek te bir beis yoktur bu şirk olmAZ.18 BİN ALEM KENDISI YUZUSUYU HURMETINE YARATILAN ZAAT OLAN EFENDIMIZ MUHAMMED MUSTAFA SAV. BİLE CEBRAİL AS. VASITASI İLE İLETISIM KURUYORDU ALLAHU TEALADAN BİZ KIMIZKI DIREK ALLAHTAN İSTEYELIM .

25.06.2012 - misafir

Sayin Islam

Sayin Islam
Allah seni affetsin.

Ben bu sitede yillardir yazmaktayim. Artik bir daha yazmamayi bile dusundum…
Kusura bakma ama, defalarca senin gibileri cikiyor ve Kuran ve Sunnet'ten uzak bir sekilde ahkam kesiyorlar.
Kardes senin bu zikrettigine delil nerede Allah askina???
Bak kardes, Senin bu zikrettigin sozlerinde ciddi bir uyusmazsizlik var.
Sen vasita ne demek biliyormusun?

Vasita; ibadet etmede, cagirmada, Dua etmede, Allah c.c. ile arana bir sey sokmaktir.
Sen diyorsun ki: efendımızın yuzu suyu hürmetne kuranıazimuşan YüzüSUYU hürmetine affayle dıye dua etmek te bir beis yoktur.

Simdi sen Cebrail gibi bir melek ile gorusup Allah c.c. ile mi konustunda kendini Peygamberimiz s.a.v. ile kiyasliyorsun???
Elbetteki bunu yapmadin.

Peki bu dedigin ile Peygamberimizin s.a.v. Cebrail'den Kuran'I ve ahkami almasinin ne alakasi var ki?

Getirdigin uyusmazsizligi anladinmi kardes?

Bil ki, sen Peygamberimizin s.a.v. Cebrail'I Allah c.c. ile kendi arasinda vasita kildigini iddia ederek cok buyuk bir gunaha girdin.
Yazimi okuduktan sonra git iki rekat namaz kil ve Allah'a tovbe et.

Sana bir soru soruyim: ne zaman Peygamberimiz s.a.v. dua ederken "Ey Cibril ben kimim ki Allah ile konusacagim, veya ona dua edecegim, sen git benim istediklerimi ona soyle" demis???
Boyle bir seyi asla ve asla peygamberimiz s.a.v. yapmamistir.
Peki Pegamberimiz s.a.v. Dua ederken ne yapmistir?

Yine "Cibrilin yuzu suyu hurmetine" mi demis???
Elbetteki boyle de dememistir.

Peki o zaman Allah icin konusalim. Peygamberimiz s.a.v. Allah'a nasil dua ederdi?
Sahih hadislerin bizlere haber verdigi gibi ellerini kaldirarak direk, bir vasita edinmeden Allah'a dua ederdi.

Ellerini kaldirarak direk Allah'tan isterdi.

Kisaca: Bizler Allah'a karsi dua ederken vasita eylemenin islam dininde olmadigindan bahsediyoruz. Pegmaberimizin s.a.v. Cibril'den Kuran'i almasindan degil.

Umarim farki anlarsin…

ehliilm.wordpress.com

30.06.2012 - Ebu Ubeyde

yalnış duşunce

kardeşım ALLAH KURANDA NE DIYE BUYURUYOR BANA DUA ET DUANI KABUL EDEYIM ORDA DEMIYORKI OVLUYAYI PEYGEMBERI XATIRINE ISTE BENDEN DIYORKI DUA ET DUANI KABUL EDIM BEN BU ANA KADAR ALLAHDAN HIC KIMI VASITA OLARAK DUA ETMEMİŞİM AMA HAMD OLSUN ALLAHIMA ETDIYIM HER DUAMI KABUL EDIB B

02.08.2012 - Abdul Rauf

yazıklar olsun size

yazıklar olsun size hıristiyanları bile geçmişsiniz.Uhud savaşında Resulullah sav.efendimizin dişlerini kırdılar 70 küsür sahabe şehid oldu kimse kimseyi kurtaramadı.Akletmeyenler siz şeyhlere tapın o şeyhler kendilerini kurtardılar mı acaba?ALLAH cc size hidayet etsin.

21.10.2012 - misafir

CVP:yazıklar olsun size

beyniniz o kadar ufak ki... şeyhleri tapmak olarak algılıyor..!!! siz yanlış tanımakla kalmıyor insanların da yanlış tanımasına çalışıyorsunuz.. Allah hidayet versin

21.10.2012 - bilgi

bilgi????

sizinde bilginiz o kadar ufakki, asagida zikrettigimiz delillere bile cevap vermemissiniz...
Kim ki Allah'tan baskasina dua eder, veya dua etmeyi dogru gorurse o kisi hanefi alimleri icnde olmak uzere "icma" ile kafir'dir. bunu ben demedim, hanefi ulemasi dedi.
elhamdulillah...

22.10.2012 - Ebu Ubeydee

CVP:bilgi????

Yahu güzel kardeşim sana zaten Allah'tan başkasına dua eden mi var dedi? Siz nerenizden uyduruyorsunuz bunları. Kafir edip yüksel ile yaşar nuri safsatasından ne farkınız var sizin? Her bir konuyu bir yerinizden uydurup bizlerin üzerine yaftalamaktan utanmıyor musunuz? Kelime oyunu yapmaktan başka hiç birşey yapmıyorsunuz. Gerçekleri çarpıtıp bizlerin öyle yaptıgımızı iddia ediyorsunuz..

Yeterin artık çekin o pis ellerinizi üzerimizden.. Yakında siz bu zihniyetle Allaha değil de kabeye bir taş yığınına secde ettiğimizi iddia edersiniz. Sizin gibi zihniyetten ancak bu beklenir..

23.10.2012 - mazlum

ağzına sağlık

ağzına sağlık

05.07.2013 - misafir

kelime oyununun daniskası

kelime oyununun daniskası sende .Allah seni ıslah etsin...

05.07.2013 - misafir